OUiGO ،‌ اپراتور خصوصی جدید شرکت AVE بلیط های راه اندازی خود را با قیمت نه یورو میفروشد

OUiGO، اولین اپراتوری که با Renfe در بازار قطارهای پرسرعت اسپانیا رقابت می کند ، دیروز بلیط های اولین مسیر را که مادرید به بارسلونا خواهد بود را برای ماه May سال آینده با قیمت نه یورو در معرض فروش قرار داد.
این شرکت ، که یکی از شرکت های تابعه SNCF فرانسه هست ، پیش بینی کرده است که این سفرها می تواند از 10 مه تا 11 دسامبر 2021 ، پس از پایان وضعیت هشدار ، و با توقف در ساراگوزا و تاراگونا انجام شود. علاوه بر این ، کودکان زیر سه سال می توانند به صورت رایگان سفر کنند و کسانی که بین 4 تا 13 سال دارند می توانند با یک نرخ 5 یورویی بلیط سفر تهیه کنند.
این اپراتور جدید، قطارهای AVE همچنین قصد دارد مالاگا را به مادرید طی سال آینده میلادی متصل کند.
هنوز نرخ های شروع فعالیت را برای مسافران اول مشخص نکرده است . با این حال ، زمان سفر و فاصله بین پایتخت اسپانیا و کوستا دل سول و بارسلونا بسیار شبیه است.
یکی از ویژگی های Ouigo این است که خرید بلیط فقط در وب سایت www.ouigo.com/es و در برنامه Ouigo برای تلفن های همراه انجام می شود و شرکت این اطمینان می دهد که رزرو بلیط در کمتر از سه دقیقه انجام میشود . ظرفیت پذیرش این قطارها حداکثر 509 مسافر است و به یک کافه تریای بزرگ مجهز هستند.
در ابتدا ، روزانه ده سفر ارائه می دهد و مسافت بین مادرید تا بارسلونا را دو ساعت و نیم طی میکند . این خط شامل ایستگاه هایی در ساراگوسا و تاراگونا خواهد بود. به زودی به شهرهایی مانند والنسیا ، آلیکانته ، کردوبا ، سویا و مالاگا نیز خواهد رسید.

تاریخ خبر : 2020/12/10